Box Inn Self-storage biedt nu een unieke service voor bestaande en startende webshops. Bij ons staan uw goederen niet alleen veilig en geconditioneerd opgeslagen, maar wij kunnen ook ondersteunen in het ontvangst- en verzendproces.
Opslagruimte op maat
Met een persoonlijke opslagruimte kunt u 7 dagen per week van 6.00 tot 23.00 uur bij uw voorraden. Middels een eigen sleutel en toegangscode is uw ruimte alleen toegankelijk voor u en door u aangewezen personen. De grootte van uw opslagruimte is geheel afhankelijk van uw ruimtebehoefte. U kunt al een opslag huren van 1m2. U betaalt alleen voor de ruimte die u nodig heeft. Verandert de opslagbehoefte in de loop van de tijd dan kunt u kosteloos overstappen op een andere ruimte.
Goederenontvangst
Bestelde goederen kunnen bij Box Inn worden afgeleverd. Bij binnenkomst checken we uw bestelling en tekenen voor ontvangst. Wij zetten uw goederen tijdelijk in een depot of in uw eigen opslagruimte. U ontvangt direct een bericht van levering. U hoeft nu niet meer persoonlijk bij de ontvangst aanwezig te zijn. Zo kunt u zich volledig richten op uw core business. Deze service is niet alleen geschikt voor in ontvangstname van voorraden maar kan ook interessant zijn voor bijv. retourzendingen.
Verzenden en Afhaalbalie
Pakketten klaar voor verzending kunt u bij ons afleveren. Dagelijks komen er vele vervoerders (PostNL, DPD, DHL, GLS, UPS) langs om de pakketten op te halen. U kiest een vervoerder en wij zorgen dat de pakketten meegaan. Ook bestaat de mogelijkheid om Box inn als afhaalbalie te gebruiken zodat u klanten verzendkosten kunnen besparen.
Een passende oplossing
De service kan waar nodig verder worden uitgebreid. Denk bijvoorbeeld aan gezamenlijke inkoop, verzendingvoordelen of afvoer verpakkingsmaterialen. We zoeken voor iedereen een passende oplossing.